2010. január 15., péntek

Na Let's go, Irénke!


Érdekes az, hogy mindenki a változó világ követéséről beszélve csak a fiatalokat emlegeti, pedig vannak olyan, idősebb hölgyek is, akik igen is témába vannak az interneten való navigálást illetően. Sőt megszégyenítő lenne az egy esetleg tizenévesre nézve!
Szokásomhoz híven ismét a kolozsvári tömegközlekedés áldásait tapasztalva hallgatóztam bele két, számomra megelégedést nyújtó, magyar hölgy beszélgetésébe. Meglepő témáról volt szó:
"-Az interneten te! hogy milyen kompromittáló képek vannak ezekről, a kámpány után is!
-És láttalak az iviven, majd én is teszek képeket és átküldöm neked... jó?" - ehhez hasonló mondatok hangoztak el, biz' Isten, két nyugdíjas szájából, a 24B-es buszon...
További mosolygásra késztettek az öreg csaj biztató szavai is, amikor a barátnőjének, ahogy a busz megállott, azt mondta: -Na, Let's go! Irénke!
Az ablak fele fordulva mosolyogtam, ah mosolygás... jó ízes röhögés volt...
Majd elgondolkodtam, hogy miként zárkóznak fel az idősödő hölgyek is Kolozsváron a XXI. századhoz.

5 megjegyzés:

  1. tenk jú fór disz nájsz poszt on júr blog :D

    Csumi van...

    VálaszTörlés
  2. ...hm, az az érzésem, hogy az úrfiból még nahy iró válhat, csak tudatosulnia kell benne.

    VálaszTörlés
  3. ...:D hat kakas mindig is tudtam tehetseges vagy...;)
    ez viszont meger valamit:))

    VálaszTörlés